Cowo.guru
Спільнота мислячих людей

Рік заснування: 
2018
Тип проекту: 
Засновники проекту: 
Поточна команда проекту: 
Контактні дані: 
Email: 
adv.melnik [равлик] gmail.com
Email: 
bortnikovdenys [равлик] gmail.com
Історія проекту: 

Cowo.guru почав своє існування як краудфандинговий проект перекладу книжок (cowording) з іноземних мов. Після того, як було перекладено першу книгу, стало зрозумілим, що така форма може існувати лише як соціальний проект, а не як бізнес. Відтоді організатори переорієнтувалися на більш вдалий формат, пов’язаний з реалізацією ідеї освіти суспільства.

Мета і концепція проекту: 

Формування світогляду, розвиток мислення, об’єднання мислячих людей у спільноту для реалізації важливих проектів.

Формат і тематика: 

Проект поєднує п’ять напрямків роботи

  • Cowo.день – щомісячна подія для розширення світогляду та спілкування, на яку запрошуються експерти для висвітлення однієї теми під різними кутами зору. Станом на кінець 2018 року було проведено три Cowo.дні за темами: увага, щастя, турбота про себе.
  • Cowo.книги – курси з читання важливих книжок у малих групах (9-10 осіб). На кінець 2018 року стартували читання у трьох групах. Наразі учасники освоюють «Наодинці з собою» Марка Аврелія та «Політику» Аристотеля.
  • Cowo.койнонія – зустрічі на 10-15 осіб, що передбачають діалог навколо запропонованих тем. На кінець 2018 року було проведено одну зустріч за темою «Суспільства та спілкування. Важливість спілкування в державі, в сім’ї, в бізнесі. Чому спілкування важливе в наш час».
  • Cowo.сніданки – зустрічі для спільного проговорення актуальних новин з експертами з різних галузей: політики, економіки, релігії, соціології, військової справи, філософії, культури, історії тощо.
  • Cowo.школа – системне навчання за 9 напрямками для формування світогляду та розвитку мислення, а також заради об’єднання людей навколо спільних сенсів і проектів. Цей продукт перебуває на етапі тестування у двох  закритих групах і поки є не публічним.
Плани та перспективи розвитку: 

Найближчі завдання проекту:

  • запустити два запланованих продукти: Cowo.сніданки та Cowo.школа;
  • сформувати дієву команду з 4 осіб та реалізувати інноваційну форму управління командою;
  • вивести проект на чистий прибуток у 50 тисяч гривень;
  • створити активну спільноту обсягом 500 учасників на рік та реалізувати декілька спільних проектів з за участі членів цієї спільноти.